poniedziałek, 2 kwietnia 2012

"Wprowadzenie"

Pewna dziewczyna , o pewnym imieniu .. które brzmi Kornelia. Miała 5 lat gdy jej ojciec , .. gdy jej ojciec trafił do pewnego mieszkania  , lokalu czy coś .. ona wtedy jeszcze nie wiedziała co to znaczy .. aż do pewnego czasu. Do dzisiaj .. Kornelia , nosiła imię po matce , która umarła z tęsknoty za mężem. Kora jak mówiła na nią babka z którą mieszkała. Nie była radosną dziewczyną .. była tak zwanym  wyrzutkiem. Czasem miała ochoty iść i się zabić czasem miała .. ochotę zabić kogoś innego.. była to pełna tajemnic dziewczyna i  pełna trosk.Jest piękną dziewczyną .. ale jak to ona mówi .. "uroda nie jest najważniejsza"


***

Reszty dowiecie się .. się w następnych rozdziałach . ^^

8 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada. Dodaje do obserwowanych . i zapraszam do mnie ;*.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo tajemnicze. Jestem ciekawa, co będzie dalej. Zdradziłaś niewiele informacji i tym właśnie rozbudziłaś moją ciekawość. Pisz szybko rozdział ;dd

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj , czekam nie cierpliwie na następny rozdział ! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. , jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, pracuj dalej.

    OdpowiedzUsuń